17 Nisan 2016 Pazar

CAUDALİE Creme Gourmande Mains et Ongles El ve Tırnak Kremi

Herkese merhaba,


Bu yazımda size en sevdiğim dermokozmetik markası CAUDALİE'in bayıldığım el kreminden bahsetmek istiyorum.




Bildiğiniz gibi CAUDALİE tüm ürünlerinde üzüm çekirdeği yağı ve özlerini kullanıyor. Bu kremin içeriğinde de üzüm çekirdeği yağı, shea yağı ve bitkisel gliserin bulunuyor.
 
Çok güzel bir yapısı var. Elde yağlı bir his bırakmıyor ve çok çabuk emiliyor. En güzeli, kremi sürdüğünüz andan itibaren saatlerce ellerinizin nemlendiğini hissediyorsunuz. 

Sürer sürmez aldığınız portakal kokusu ise pek uzun sürmüyor, 3-5 dakika içerisinde kayboluyor. Benim gibi krem kokusundan hoşlanıyorsanız bunu olumsuz bir yön olarak değerlendirebilirsiniz. Ama portakal kokusundan hoşlanmayanlar, koku hassasiyeti olanlar için de olumlu bir özellik:)

Ayrıca yaşlanma izlerini ve belirtilerini geçirmeyi vaad ediyor. Henüz ellerimde böyle bir sorun olmadığından bu vaadini yerine getirip getirmediği hakkında yorum yapamıyorum. Ama umarım yerine getiriyordur. Böylelikle biraz geciktirmiş oluruz :)

Elleri beslemesi ve -belki de kokusunun etkisi ile- rahatlatması diğer gözlemlerim.

Özellikle manikür sonrası kullanımda bir sonraki manikür süremi az da olsa uzattığına da şahit oldum.

Ben eczacımızın indirimi nedeniyle 30ml boyutunda olanlardan 4-5 tane edinmiştim. Elimde kalan son ürünü alalı da epey oldu. Elimdekiler tükenene kadar yenisini almadım. Bu sürede ambalaj değişikliğine gitmişler. Ben yeni ambalajını pek beğenmedim.  Yeşil ambalaj daha doğal hissi uyandırıyordu bende. Değişen halinin resmini de ekliyorum.


Ürüne dermokozmetik satışı yapan online alışveriş sitelerinden ve eczanelerden rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

75ml boyutunun fiyatı 30,00-40,00TL arasında değişiyor.

Umarım yazım faydalı olmuştur. Ben çok severek kullanıyorum, mutlaka denenmesi gerektiğini düşünüyorum.

Sevgiler!


2 yorum: